دکتر علی شهابی؛ مهندسی صنایع شهرری، مطالبه گری و آرمان خواهی

مصاحبه دکتر علی شهابی درباره نخستین رویداد استارتاپی شهرهوشمند با خبرگزاری آنا

دکتر علی شهابی: رویداد استارتاپی شهر هوشمند با پذیرش ۱۳۰ نفر از ایده‌پردازان با رویکردهای شهری و شهر هوشمند در حال برگزاری است.

علی شهابی مسئول برگزاری استارت‌آپ‌ویکندهای واحد شهرری دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره‌ به برگزاری استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند برای نخستین بار در نمایشگاه شهر هوشمند و بازآفرینی شهری، گفت: رویداد استارتاپی شهر هوشمند با پذیرش ۱۳۰ نفر از ایده‌پردازان، دانشجویان و دانش‌آموزانی از مدارس سمپاد، با رویکردهای شهری و شهر هوشمند در حال برگزاری است.

رئیس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان واحد یادگار امام(ره) شهرری ادامه داد: شرکت‌کنندگانی از استان‌های مرکزی، البرز و همدان و همچنین از دانشگاه‌های علامه‌طباطبایی، امیرکبیر و دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان تهران در نخستین رویداد کارآفرینی شهر هوشمند شرکت کرده‌اند.

دکتر شهابی با اشاره به وجه تمایز این دوره از استارت‌آپ‌ ویکندهای واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با دوره‌های قبلی، افزود: تمرکز واحد شهرری تابه‌حال بر روی استارت‌آپ‌های حمل و نقل بوده، در صورتی که در رویداد حاضر، حمل و نقل به‌عنوان یکی از محورهای شهر هوشمند دیده شده و با این نگرش موضوعات حوزه حمل و نقل گسترده‌تر شده است.

مجری برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی و مدیر گروه مهندسی صنایع واحد شهرری، اظهار کرد: ایده‌پردازان در روز اول با بهره‌مندی از کارگاه‌های پیش‌رویداد استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند، ایده‌ها و طرح‌هایی در حوزه‌های حکمرانی هوشمند، اقتصاد هوشمند، مدیریت هوشمند و ساخت‌وساز هوشمند ارائه داده و با استفاده از مشاوره‌ها و تجربه‌های کسب و کارهای شکل گرفته، به تکمیل طرح‌های برگزیده در روز اول، مبادرت خواهند ورزید.

دکتر علی شهابی در پایان با اشاره به برگزیدگان استارت‌آپ ویکند شهر هوشمند، تصریح کرد: سه تیم برگزیده این دوره، از هدایای نقدی و حمایت‌های معنوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرری برخوردار خواهند شد.

http://ana.ir/i/351979

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید