مسابقه ملی پرواز آزاد ایران، دکتر علی شهابی

مصاحبه دکتر علی شهابی درباره مسابقه ملی پرواز آزاد با خبرگزاری آنا

دکتر علی شهابی: برگزیدگان مسابقات ملی پرواز آزاد برای آماده‌سازی جهت حضور در میادین بین‌المللی دعوت می‌شوند.

علی شهابی رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا با اشاره به مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری مبنی بر احصا و حل چالش‌های صنعت حمل‌ونقل کشور گفت: این دانشگاه در طول یک‌سال گذشته در کنار برنامه ریزی برای پایش آزاد و تدوین نظام موضوعات «شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ونقل» رویدادهای بسیاری در زمینه‌های مختلف این حوزه برگزار کرده است.

وی گفتمان‌سازی علمی را در تمام حوزه‌ها به ویژه صنعت حمل‌ونقل ضروری دانست و گفت: فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری موجب شده تا امروز دستگاه‌های مختلف اجرایی این دانشگاه را به‌عنوان یک بازوی پیشرو در زمینه صنعت حمل‌ونقل بشناسند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری اظهار کرد: در راستای برگزاری رویدادهای فناورانه حوزه حمل‌ونقل باتوجه به ضرورت‌ ترویج زمینه‌های حمل‌ونقل هوایی، این دانشگاه با مشارکت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و باشگاه پرواز آزاد ایران به برگزاری اولین رویداد ملی پرواز آزاد ایران اقدام کرد.

دکتر علی شهابی بیان کرد: برگزاری رویدادهای فناورانه موجب ایجاد نشاط و سرزندگی در دانشجویان می‌شود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با جذب مشارکت و حمایت از دستگاه‌های مختلف در طول یک سال گذشته رویدادهای مختلفی را بدون هیچ هزینه ای برگزار کرده است.

وی درباره سازوکار مسابقات ملی پرواز آزاد ایران تشریح کرد: منتخبان مسابقات استانی پرواز آزاد ایران در واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری گردهم آمدند که نفرات برگزیده شده برای آماده‌سازی جهت حضور در مسابقات بین‌المللی دعوت خواهند شد. مدت زمان پرواز پرنده‌ها در فضا مبنای ارزشیابی مسابقات بوده که برای حضور در میادین بین‌المللی نتایجی قابل‌قبولی به‌دست آمده است.

http://ana.ir/i/413204

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید