دکتر علی شهابی؛ مهندسی صنایع شهرری، مطالبه گری و آرمان خواهی

شهابی: مسابقه‌های ملی «ایده‌شو» و «حمل‌ونقلی شو» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود

دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری نخستین مسابقه ملی «ایده شو» و سومین مسابقه ملی «حمل‌ و نقلی شو» با موضوع ورکشاپ اسکیس را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی شهابی رئیس دبیرخانۀ برنامه علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: «با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری به عنوان «قطب علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ و نقل» انتخاب شده است، گروه معماری درصدد است تا با همکاری معاونت امور دانشجویی و فرهنگی و باشگاه پژوهشگران جوان با برگزاری مسابقه و ورکشاپ اسکیس از میان طراحان، ایده پردازان و دانشجویان، بهترین طرح‌ها را برای نمادسازی المان ورودی دانشگاه و نیز سامان‌دهی فضای ورودی واحد از میان طرح‌های شرکت کنندگان در مسابقه انتخاب و برای اجرا به شهرداری منطقه ارائه کند.

دکتر علی شهابی اظهار کرد: «ضرورت برگزاری چنین مسابقه‌ای از چند جنبه قابل‌ بررسی است. نخست ایجاد شور و هیجان در میان دانشجویان، مشارکت دانشجویان در طراحی فضاهایی که در آن مشغول به تحصیل‌اند، یکی از عوامل تأثیرگذار در ایجاد حس تعلق به مکان در میان آنان است که می‌تواند در زمینه انتخاب این دانشگاه برای ادامه تحصیل و آشنایی دانشجویان دیگر با این دانشگاه نقش بسزایی ایفا کند.

شهابی مدیر گروه مهندسی صنایع واحد شهرری محورهای این مسابقه را طراحی المان ورودی دانشگاه مبتنی بر انتخاب واحد به عنوان قطب شبکه‌های ارتباطی و حمل‌ و نقل، طراحی لنداسکیپ ورودی دانشگاه، طراحی ایستگا‌های مینی‌بوس و تاکسیرانی ورودی دانشگاه و طراحی دکه روزنامه‌فروشی ورودی دانشگاه بیان کرد.

شهابی افزود: «این مسابقه با همکاری و مشارکت شهرداری منطقه ۱۷ تهران و شورای اسلامی شهر تهران برگزار می‌شود. دانشجویان و استادان رشته‌های معماری، طراحی شهری و هنر نیز می توانند در این مسابقه شرکت کنند.»

رئیس دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل نقل گفت: «در پایان مسابقه جوائز ارزنده ای به آثار برگزیده اعطا می‌شود، برای همه شرکت‌کنندگان در مسابقه گواهی حضور در کارگاه از طرف باشگاه پژوهشگران جوان و دبیرخانه برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل صادر خواهد شد.»

http://ana.ir/i/288832

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید