بافت فرسوده، همایش، کنفرانس، استارتاپ ویکند، علی شهابی

مصاحبه خبرگزاری آنا با دکتر علی شهابی درباره رویداد بافت فرسوده

علی شهابی: نخستین کنفرانس پلاس استارتاپ ویکند بافت فرسوده اقدامی نوآورانه در دنیا

مراسم اختتامیه کنفرانس ملی پلاس استارت‌آپ ویکند بافت فرسوده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد و برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرری، روز گذشته مراسم اختتامیه کنفرانس ملی و استارت‌آپ ویکند بافت فرسوده با حضور سیدمصطفی حسینی مزینانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، امیر محسنی شهردار منطقه ۱۷، تیم‌های شرکت‌کننده و جمع کثیری از استادان و دانشجویان در سالن خوارزمی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گفته علی شهابی رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری و دبیر کنفرانس ملی و استارت‌آپ ویکند «بافت فرسوده»، در این رویداد چند پنل تخصصی ایجاد شده بود که شرکت‌کنندگان با حضور در این پنل‌ها و ارائه مقالات خود، با یکدیگر به رقابت پرداختند تا هیئت داوران از میان آنها بهترین را انتخاب کند. این مقالات به صورت ۶۰ مقاله پوستر، ۱۸ ارائه مقاله شفاهی، ۱۴ مقاله و هشت ژورنال علمی بود.

به گزارش آنا، این رویداد با هدف مشارکت مناسب شهروندان به‌عنوان حلقه مفقوده نوسازی بافت‌های فرسوده شهری از اول تا سوم اسفند جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد و در پایان این رقابت سه‌روزه هیئت داوران تیم‌های برتر را  به شرح زیر معرفی کرد و هدایای ارزنده‌ای به آنها اهدا شد.

برگزیدگان کنفرانس ملی و استارت‌آپ ویکند «بافت فرسوده»

تیم اول: احیای قلب تپنده شهری (مریم اردکانی، ریحانه محمدی، مهسا زارع، امیرحسین حسینی‌نیا و محمدنبی حسینی‌نیا)

تیم دوم: لوپوس (یاشار ملکی، فائزه شوندی، سارا عباسی، لعیا همتی، نیلوفر ایرانی، سیده زهرا میرحسینی، نوید صالحی، محمدمهدی اوجاقی، امیررضا شکوهی، رضا چایی‌پز، امیرحسین امانی، متین حسنی، امیرمهدی زریون، علیرضا طولایی و آرتین زارع)

تیم سوم: آجر (فرزان زارعی، رضا رستمی‌نیکو، علیرضا سروند، فرشاد شریعت ‌پور، محمدمهدی جعفری‌مقدم و عباس لازمی)

http://ana.ir/i/362949

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید